Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Je kan op je toestel nagaan waar jouw data voornamelijk naartoe gaat. Dit is afhankelijk van het model dat je hebt.
- Android : Ga naar Instellingen / Data Gebruik > 'WiFi+' of 'Slimme netwerkwissel'
- iOS : Instellingen > Mobiel netwerk > WiFi assistentie (zet deze laatste optie uit).
Als bij een iPhone de optie "WiFi assistentie" aanstaat, zal je smartphone automatisch overschakelen op mobiele data als het WiFi-signaal slechter is als het mobiele netwerk. Zeker met 5G kan dit snel gebeuren.
Wil je echt extra verbruik vermijden? Schakel dan jouw mobiele data uit als je niet actief aan het surfen bent en sluit je recent gebruikte apps steeds af. Zo vermijd je dat je op de achtergrond data blijft verbruiken.
Je kan ook een verbruikslimiet buiten abonnement instellen via myMega ("Mijn verbruik" onder de rubriek "Mijn limieten buiten abonnement"). Als je deze limiet overschrijdt, dan wordt je verdere verbruik geblokkeerd.