Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Tijdens de overdracht van jouw nummer naar het Mega-netwerk kan de activatie geweigerd worden door jouw huidige operator. Hier kunnen verschillende verklaringen voor zijn. Als dit voor jou het geval is, ontvang je een e-mail van Mega om jou te informeren over de situatie.
(1) Je klantnummer/simkaartnummer bij je huidige operator, en dat je hebt doorgegeven tijdens je inschrijving bij Mega; blijkt niet correct te zijn: kijk je gegevens na en stuur ons de correctie door. Ofwel via ons contactformulier of telefonisch (016 79 57 02) zodat we jouw gegevens kunnen corrigeren en jouw nummeroverdracht opnieuw kunnen opstarten.
(2) Je huidige simkaart is niet meer actief: neem in dit geval contact op met jouw huidige operator om de overdracht te deblokkeren.
(3) Bij je huidige operator heb je een prepaidkaart, maar je gaf bij je inschrijving bij Mega aan dat je een abonnementsformule hebt: contacteer ons via ons contactformulier of telefonisch (016 79 57 02) en houd je simkaartnummer van je vorige operator bij de hand zodat we de nummeroverdracht kunnen heropstarten.
(4) Bij je huidige operator heb je een abonnementsformule, maar je gaf bij je inschrijving bij Mega aan dat je een prepaidkaart hebt: contacteer ons via ons contactformulier of telefonisch (016 79 57 02) en houd je klantnummer* van je vorige operator bij de hand zodat we je nummeroverdracht kunnen heropstarten.
*Je vindt dit nummer terug op je facturen, jouw contract of in jouw klantenzone bij je huidige operator.
(5) Het nummer dat je opgaf bij jouw inschrijving is niet correct of is een servicenummer: controleer goed of het nummer dat je opgaf wel degelijk van jou is. Als het nummer geen fouten bevat, neem je best contact op met je huidige operator om je nummeroverdracht te deblokkeren. Heb je een foutje gemaakt bij jouw inschrijving? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of telefonisch (016 79 57 02) zodat we jouw gegevens kunnen corrigeren en je nummeroverdracht kunnen heropstarten.
⚠ Indien we binnen de 10 dagen na deze mededeling geen reactie of correctie van jou ontvangen, zal jouw bestelling geannuleerd worden.
Hoe activeer ik mijn simkaart?
Ik heb mijn simkaart niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Ik ontving geen bevestigingsmail met activatiecode. Wat moet ik doen?
Mijn nummeroverdracht is na 48 uur nog niet orde. Hoe komt dat?
Ik heb mijn simkaart ontvangen en geactiveerd, maar ik heb geen ontvangst. Wat moet ik doen?
Mijn nummer kon niet geactiveerd worden op het Mega-netwerk. Hoe komt dat?
Ik zal waarschijnlijk niet thuis zijn wanneer mijn simkaart wordt geleverd. Is dat een probleem?
Wat als mijn simkaart naar het verkeerde adres werd verzonden?
Ik heb een lopende bestelling die ik bij nader inzien toch zou willen annuleren. Wat moet ik doen?