Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Neen. Je facturatiedatum wordt bepaald door de activatiedatum van je eerste product. Werd jouw eerste mobiele abonnement bijvoorbeeld geactiveerd op 1 januari, dan zal je steeds op de eerste van de maand gefactureerd worden.
Er is echter een uitzondering voor activatie op de 29e, 30e of 31e van de maand. Hier zal de facturatiedatum aan het begin van de maand erna vallen.
Hoe ziet mijn aanrekening/factuur eruit?
Wat is het verschil tussen een factuur en een aanrekening?
Waar vind ik mijn facturen terug?
Wanneer en hoe vaak ontvang ik mijn aanrekeningen/facturen?
Mijn simkaart is net geactiveerd. Waarom heb ik al een aanrekening/factuur ontvangen?
Mijn factuur is hoger dan verwacht. Hoe komt dit?
Wat is het maximale bedrag dat buiten mijn abonnement kan worden gefactureerd?
Ik heb mijn factuur reeds betaald, maar deze staat nog steeds als "openstaand" in myMega weergegeven. Hoe kan dit?
Welke gevolgen zijn er voor mijn factuur indien ik van abonnement of tariefplan verander?
Ik heb besloten om weg te gaan bij Mega. Hoe zit het met mijn facturatie?
Waarom word ik gefactureerd voor de volgende maand?
Waarom staan er twee periodes op mijn factuur?
Waarom heb ik geen factuur ontvangen?
Kan ik kiezen wanneer ik mijn facturen ontvang?
Wanneer begint de facturatie van mijn abonnement?
Hoeveel tijd heb ik om te betalen?