Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Als dit het geval is, hebben wij jou waarschijnlijk al gecontacteerd om je hiervan op de hoogte te brengen. Om jouw situatie recht te zetten vragen we je om het openstaande bedrag zo snel mogelijk over te maken via overschrijving. Je kan de betalingsgegevens terugvinden in de betreffende e-mail. Als je andere problemen ondervindt met jouw domiciliëringsmandaat, raden we je aan om contact op te nemen met jouw bank.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wat zijn de voordelen van een domiciliëring?
Hoe activeer ik een domiciliëring?
Ik heb net een domicilIëring geactiveerd en ik had onbetaalde aanrekeningen/facturen op mijn account staan. Wat gebeurt er nu?
Mijn domiciliëringsmandaat werd geweigerd. Wat nu?
Het saldo van mijn bankrekening was onvoldoende, de domiciliëring werd geweigerd. Wat moet ik doen?
Ik heb een nieuwe bankrekening. Hoe wijzig ik mijn betaalgegevens?
Ik heb mijn domiciliëring gedeactiveerd en ik heb momenteel nog een openstaande aanrekening/factuur. Wat gebeurt er nu?