Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Je kan altijd jouw betaalgegevens aanpassen in je myMega klantenzone. Zo kan je er je betaalwijze en je bankrekeningnummer meteen updaten.
Let op: indien je een domiciliëring activeert kan het even duren voor deze actief is. We vragen je dan om je facturen nog even via overschrijving te betalen tot je een bevestiging van jouw domiciliëring krijgt.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wat zijn de voordelen van een domiciliëring?
Hoe activeer ik een domiciliëring?
Ik heb net een domicilIëring geactiveerd en ik had onbetaalde aanrekeningen/facturen op mijn account staan. Wat gebeurt er nu?
Mijn domiciliëringsmandaat werd geweigerd. Wat nu?
Het saldo van mijn bankrekening was onvoldoende, de domiciliëring werd geweigerd. Wat moet ik doen?
Ik heb een nieuwe bankrekening. Hoe wijzig ik mijn betaalgegevens?
Ik heb mijn domiciliëring gedeactiveerd en ik heb momenteel nog een openstaande aanrekening/factuur. Wat gebeurt er nu?