Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Ben je al klant?
Dan kan je je domiciliëring activeren in je myMega-app. Opgelet! Het kan enkele dagen duren vooraleer je domiciliëring actief is. Afhankelijk van de werkelijke activeringsdatum, kan het zijn dat je nog een factuur moet betalen via (handmatige) overschrijving.
Je bent nog geen klant, maar je wil je graag inschrijven en jouw facturen of aanrekening via domiciliëring betalen?
Dan kan je de domiciliëring onmiddellijk activeren tijdens je inschrijving. Je moet alleen je goedkeuring geven en je rekeningnummer invullen.
Wij zullen nooit een domiciliëring activeren zonder jouw toestemming. Wij activeren het alleen als het door jou is geactiveerd in je myMega-app, of door een mondeling akkoord wanneer je je telefonisch registreert. Ongeacht de actie die je onderneemt in myMega (activeren of deactiveren van domiciliëring) sturen we je altijd een bevestigingsmail van de wijziging.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wat zijn de voordelen van een domiciliëring?
Hoe activeer ik een domiciliëring?
Ik heb net een domicilIëring geactiveerd en ik had onbetaalde aanrekeningen/facturen op mijn account staan. Wat gebeurt er nu?
Mijn domiciliëringsmandaat werd geweigerd. Wat nu?
Het saldo van mijn bankrekening was onvoldoende, de domiciliëring werd geweigerd. Wat moet ik doen?
Ik heb een nieuwe bankrekening. Hoe wijzig ik mijn betaalgegevens?
Ik heb mijn domiciliëring gedeactiveerd en ik heb momenteel nog een openstaande aanrekening/factuur. Wat gebeurt er nu?