Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Neen, dit is niet mogelijk. Jouw nummer is verbonden aan jouw contract, zij het een bestaand nummer dat je hebt overgezet of een nieuw Mega nummer dat geactiveerd werd na je inschrijving.
Je kan wel steeds een nieuw abonnement afsluiten voor een ander nummer.
Welk abonnement past bij mij?
Hoe verander ik van Mega-abonnement?
Kan ik mijn huidige nummer behouden als ik van abonnement verander?
Hoe kan ik opties activeren binnen mijn abonnement?
Kan ik mijn abonnement op een andere naam zetten?
Kan ik mijn contactgegevens aanpassen?
Kan ik mijn nummer wijzigen voor een bestaand contract?
Kan ik meteen bellen, surfen en sms'en na een abonnementswijziging of toevoeging van opties?
Hoe kan ik een extra simkaart toevoegen aan mijn account?