Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Je kunt jouw abonnement in een paar klikken aanpassen in de myMega-app. Ga naar het tabblad "Diensten" en klik op 'Mijn abonnement aanpassen'. Daar vind je jouw huidige abonnement dat je vervolgens kunt aanpassen door voor een ander product te kiezen dat beter is aangepast aan jouw noden. Voor elke wijziging die je hier uitvoert, zul je een bevestigingsmail ontvangen. In die mail vind je ook de datum terug vanaf wanneer de wijziging actief zal zijn. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om je abonnement te wijzigen als je achterstallige aanrekeningen/facturen hebt.
Welk abonnement past bij mij?
Hoe verander ik van Mega-abonnement?
Kan ik mijn huidige nummer behouden als ik van abonnement verander?
Hoe kan ik opties activeren binnen mijn abonnement?
Kan ik mijn abonnement op een andere naam zetten?
Kan ik mijn contactgegevens aanpassen?
Kan ik mijn nummer wijzigen voor een bestaand contract?
Kan ik meteen bellen, surfen en sms'en na een abonnementswijziging of toevoeging van opties?
Hoe kan ik een extra simkaart toevoegen aan mijn account?