Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Flexibiliteit is één van onze troeven. Merk je dat jouw huidige abonnement toch niet al jouw noden dekt? Via jouw myMega-appvoeg je eenvoudig belminuten, sms'en of data toe.
Via het tabblad "Abonnement" krijg je dan een overzicht van de beschikbare opties die je kan toevoegen aan jouw abonnement. Klik door naar het besteloverzicht om je bestelling te valideren. Je krijgt een e-mail ter bevestiging van jouw extra opties. In deze e-mail vindt je ook de datum vanaf wanneer de wijziging actief zal zijn.
De extra opties die je toevoegt, zijn alleen geldig voor je huidige bundel. Daarna vervallen ze en geldt je normale bundel weer.
Opgelet:Je kunt geen opties toevoegen als je een betaalachterstand hebt voor één of meerdere aanrekeningen/facturen.
Welk abonnement past bij mij?
Hoe verander ik van Mega-abonnement?
Kan ik mijn huidige nummer behouden als ik van abonnement verander?
Hoe kan ik opties activeren binnen mijn abonnement?
Kan ik mijn abonnement op een andere naam zetten?
Kan ik mijn contactgegevens aanpassen?
Kan ik mijn nummer wijzigen voor een bestaand contract?
Kan ik meteen bellen, surfen en sms'en na een abonnementswijziging of toevoeging van opties?
Hoe kan ik een extra simkaart toevoegen aan mijn account?