Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Bij Mega wordt enkel jouw actieve verbruik gefactureerd. Als je in het midden van de maand overstapt naar een andere provider, brengt Mega enkel je actieve gebruik tijdens de eerste twee weken van die maand in rekening. Wij storten het bedrag in kwestie dan terug op jouw bankrekening.
Bij een andere operator betaal je normaal gezien ook enkel voor het aantal dagen dat je abonnement nog actief was bij deze operator. Je ontvangt dus ofwel een pro rata afrekening/factuur of een volledige afrekening/factuur en vervolgens een pro rata creditnota. Neem voor meer informatie contact op met je huidige operator.