Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Dat kan zeker. Bij je inschrijving kan je bij de tweede stap aangeven of je jouw huidige nummer wilt behouden. We hebben dan de volgende gegevens nodig:
Hoe kan ik klant worden bij Mega?
Ik wil mijn huidige nummer behouden na mijn overstap. Is dat mogelijk?
Ik wil overstappen naar Mega en wil graag een nieuw nummer. Kan dat?
Hoe verloopt mijn overstap?
Blijf ik bereikbaar tijdens mijn overstap?
Moet ik mijn huidige operator op de hoogte brengen van mijn overstap?
Wat gebeurt er met mijn abonnement of prepaidkaart bij mijn huidige operator?
Verkoopt Mega ook prepaidkaarten?
Ik kies Mega voor mijn bedrijf. Wat moet ik weten?
Kan ik meerdere simkaarten voor hetzelfde nummer bestellen?
Kan ik meerdere nummers op 1 simkaart configureren?