Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Timing is essentieel bij de overstap van jouw huidige operator naar Mega. Het is daarom belangrijk om jouw simkaart nog niet meteen in je toestel te steken zodra je deze ontvangt. Je moet je simkaart namelijk eerst activeren. Daarna moet je, afhankelijk van je situatie, wachten tot de activatie of nummeroverdracht is voltooid.
Hoe kan ik klant worden bij Mega?
Ik wil mijn huidige nummer behouden na mijn overstap. Is dat mogelijk?
Ik wil overstappen naar Mega en wil graag een nieuw nummer. Kan dat?
Hoe verloopt mijn overstap?
Blijf ik bereikbaar tijdens mijn overstap?
Moet ik mijn huidige operator op de hoogte brengen van mijn overstap?
Wat gebeurt er met mijn abonnement of prepaidkaart bij mijn huidige operator?
Verkoopt Mega ook prepaidkaarten?
Ik kies Mega voor mijn bedrijf. Wat moet ik weten?
Kan ik meerdere simkaarten voor hetzelfde nummer bestellen?
Kan ik meerdere nummers op 1 simkaart configureren?