Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Controleer of jouw adres overeenkomt met het contactadres dat je opgaf bij je inschrijving. Het kan immers zijn dat daar ergens een fout is ingeslopen. Doorgaans duurt het 2 à 3 werkdagen voor je je simkaart in de bus krijgt. Heb je na een week nog steeds geen simkaart? Neem dan contact met ons op zodat wij jou een nieuwe simkaart kunnen opsturen! Ga naar ons contactformulier. Mocht je een verkeerd adres hebben opgegeven, dan kan je dit ook melden in het contactformulier.