Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Kunnen er meters geplaatst en/of geopend worden?
Kan ik in deze periode nog steeds een aansluiting voor gas en/of elektriciteit aanvragen?
Kunnen er nog meters afgesloten worden?
Worden mijn jaarlijkse meterstanden tijdens deze periode nog steeds opgenomen?
Worden mijn meterstanden nog steeds automatisch/maandelijks opgenomen tijdens deze periode?
Worden mijn meterstanden van mijn ‘groene meter’/green meter nog steeds opgenomen in deze periode? (Brussel)
Ik heb een bedrijf. Mijn meterstanden worden op afstand ingelezen (AMR). Blijft dit zo voor november-december?
Ik heb een bedrijf. Mijn meterstanden worden maandelijks opgenomen. Blijft dit ook zo voor de periode november-december?
Mijn meterstanden werden eerder foutief doorgegeven. Kan dit in de periode november-december nog gecorrigeerd worden?
Kunnen budgetmeters (CAB/prepaid) en vermogensbegrenzers (LIMPU) gedeactiveerd worden tijdens de transitie?