Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
De btw-verlaging naar 6% wordt toegepast voor:
- Alle Belgische residentiële klanten die een elektricteits- en/of gascontract hebben afgesloten met hun leverancier.
Waarom is de btw op gas en elektriciteit gedaald naar 6%?
Wie profiteert van deze btw-verlaging?
Sinds en tot wanneer zal deze maatregel op mijn facturen van toepassing zijn?
Welke veranderingen zijn er naast de facturering?
Welke gevolgen heeft de btw-verlaging voor de kortingen?
Waarom en hoe heeft Mega de verdeling van het btw-percentage voor mijn verbruiksmaanden berekend?