Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Sinds 1 maart 2022 houden al onze tariefkaarten voor elektriciteit (voor residentiële klanten) rekening met het btw-stelsel van 6%.
Voor onze tariefkaarten voor gas is dat het geval sinds 1 april 2022.
Onze tariefkaarten voor professionele klanten (voor zowel gas als elektriciteit) worden steeds exclusief btw weergegeven.
Onze tariefkaarten kunnen altijd worden geraadpleegd op onze website .
Wil je de tarieven van Mega vergelijken? Weet dan dat onze simulatietool ook rekening houdt met de 6% btw voor onze (residentiële) elektriciteits- en gasproducten. Voor professionals houdt de tool geen rekening met btw.
Waarom is de btw op gas en elektriciteit gedaald naar 6%?
Wie profiteert van deze btw-verlaging?
Sinds en tot wanneer zal deze maatregel op mijn facturen van toepassing zijn?
Welke veranderingen zijn er naast de facturering?
Welke gevolgen heeft de btw-verlaging voor de kortingen?
Waarom en hoe heeft Mega de verdeling van het btw-percentage voor mijn verbruiksmaanden berekend?