Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Al onze elektriciteits- en gastariefkaarten (voor residentiële klanten) worden beïnvloed door deze verlaging van de btw naar 6%, inclusief kortingen. <
br />
Heb je een Smart, Cosy of Groepstarief als onderdeel van jouw eerste contract met Mega? Dan zijn de toegekende kortingen (in €c/kWh) voor deze producten ook onderworpen aan een btw-regeling van 6%.
Kom je in aanmerking voor een forfaitaire korting omdat je een Group-contract hebt of vrienden hebt aangebracht via het ambassadeurschap?
In beide gevallen wordt het btw-tarief van 6% ook toegepast op de korting.
Waarom is de btw op gas en elektriciteit gedaald naar 6%?
Wie profiteert van deze btw-verlaging?
Sinds en tot wanneer zal deze maatregel op mijn facturen van toepassing zijn?
Welke veranderingen zijn er naast de facturering?
Welke gevolgen heeft de btw-verlaging voor de kortingen?
Waarom en hoe heeft Mega de verdeling van het btw-percentage voor mijn verbruiksmaanden berekend?