Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Wil je jouw huidige tariefvoorwaarden meenemen naar je nieuwe woning? Dat kan!
Om dat te doen, vragen we je om ons uiterlijk 7 dagen na je verhuis via ons contactformulier– de volgende informatie te bezorgen:
Het is zelfs nog beter als je ons een energieovernamedocument bezorgt dat alle bovenstaande informatie bevat én ondertekend is door beide partijen. Dit document hebben we nodig om het contract op je oude adres af te sluiten en garandeert dat je meterstanden correct worden geregistreerd.
Met deze informatie kunnen we je verhuis vlot afhandelen, je een eindafrekening bezorgen voor je oude adres en je contract overzetten naar je nieuwe adres.
Zodra je de eindafrekening voor je oude adres hebt ontvangen en de levering van energie op jouw nieuwe adres begint, wordt je voorschot automatisch herberekend. Het bedrag is namelijk gebaseerd op een schatting van je verbruik en de verbruiksgegevens van je nieuwe leverpunt.
Bij een verhuis wordt je voorschotbedrag herberekend op basis van de verbruiksgegevens van de afgelopen drie jaar op je nieuwe adres. Als de nieuwe schatting niet overeenkomt met de werkelijkheid (omdat de woning bijvorbeeld een lange tijd heeft leeggestaan), kan je je voorschot altijd wijzigen in je myMega klantenzone.
Nieuw huis, nieuwe buurman, nieuwe energie -> nieuw gsm-abonnement?
Ontdek onze FAQ voor praktische oplossingen. Door onze expertise hebben wij geanticipeerd op veelgestelde vragen van onze klanten. Je vindt hier duidelijke antwoorden waar je meteen mee aan de slag kunt! De FAQ raadplegen