Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Je voorschotbedrag is gebaseerd op het geschatte verbruik van de afgelopen jaren voor jouw leveringspunt. Wanneer je verhuist kan je uiteraard je meter niet meenemen. Je voorschotbedrag wordt dan ook aangepast aan de verbruikschatting die wij ontvangen voor jouw nieuwe leveringspunt. Het is echter compleet mogelijk dat die schatting niet overeenstemt met jouw thuissituatie, zeker als je verhuist.
Een voorbeeld: vroeger woonde er op je nieuwe adres misschien een gezin van vier personen, terwijl jij er nu alleen woont. In dat geval is de schatting van je verbruik én het voorschotbedrag te hoog.
Je kan je voorschotbedrag met een paar klikken wijzigen in je online klantenzone myMega.