Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Wanneer je verhuist en ons je eindverbruiksinformatie bezorgt, sturen wij deze voor goedkeuring naar de netbeheerder.
Zodra deze informatie gevalideerd is, kunnen wij jouw eindafrekening opmaken.
Afhangende van de tijd die de netbeheerder nodig heeft, kan het voorvallen dat jouw voorschotfactuur die eindafrekening kruist.
Geen zorgen, wij rekenen je geen bijkomend verbruik aan. De eindafrekening zorgt ervoor dat jouw contract correct wordt afgesloten.
Meer informatie over de slotfactuur vind je hier