Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
In het geval van een contract voor bepaalde duur, tenzij het wordt beëindigd door de klant (als gevolg van een leverancierswissel, verhuis of overlijden) of door Mega (vanwege wanbetaling), staat de duur vast volgens het product dat de klant heeft gekozen.
Als je bijvoorbeeld een aanbod kiest met een prijs dat voor één jaar is vastgelegd, dan zal de duur van je contrat ook voor één jaar zijn.
Je vindt de duurtijd van je gekozen tarief steeds terug:
Ik heb nog een contract voor bepaalde duur. Wat gebeurt er aan het einde van mijn contract voor bepaalde duur?
Mijn tariefvoorwaarden lopen bijna af. Kan ik het product kiezen dat ik wil?
Wanneer wordt mijn gekozen hernieuwingstarief toegepast?
Waar kan ik mijn nieuwe tariefvoorwaarden vinden?
Wordt mijn voorschot automatisch aangepast bij de toepassing van mijn nieuwe tariefvoorwaarden?
Ik ben het niet eens met mijn nieuwe tariefvoorwaarden. Wat kan ik hieraan doen?
Hoe verloopt de hernieuwing van mijn contract bij Mega?