Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Je tariefvoorwaarden lopen binnenkort af en je hebt nieuwe voorwaarden aangeboden gekregen. Ben je niet blij met dit voorstel?
Of zijn je voorwaarden onlangs aangepast, maar ben je van gedachten veranderd?
Je kan het product kiezen dat het beste bij je past (onder voorbehoud van acceptatie door onze diensten).
Je hebt dan twee opties:
Ik heb nog een contract voor bepaalde duur. Wat gebeurt er aan het einde van mijn contract voor bepaalde duur?
Mijn tariefvoorwaarden lopen bijna af. Kan ik het product kiezen dat ik wil?
Wanneer wordt mijn gekozen hernieuwingstarief toegepast?
Waar kan ik mijn nieuwe tariefvoorwaarden vinden?
Wordt mijn voorschot automatisch aangepast bij de toepassing van mijn nieuwe tariefvoorwaarden?
Ik ben het niet eens met mijn nieuwe tariefvoorwaarden. Wat kan ik hieraan doen?
Hoe verloopt de hernieuwing van mijn contract bij Mega?