Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
De EAN-code is een uniek nummer dat gelinkt is aan je energiemeter. Het begint altijd met 54 en bestaat uit 18 cijfers. Je kan de EAN-code terugvinden op je contract of facturen. Het is ook belangrijk om te weten dat je EAN-code gekoppeld is aan je adres. Als je dus bijvoorbeeld verhuist, zal je EAN-code op je nieuwe adres verschillen van de code op je oude adres.
Let op! Het EAN-nummer is niet hetzelfde als het meternummer. Het meternummer staat op je energiemeter, terwijl dat voor de EAN vaak niet het geval is.
Vind je jouw EAN-code niet terug? Neem dan contact op met je netbeheerder.
Heel uitzonderlijk komt het voor dat een klant zich inschrijft met de verkeerde EAN-code. Dit is helaas snel gebeurd. We raden je dan aan om het meternummer na te kijken. Je kan die vinden op je energiemeter. Aan de hand van dat nummer kunnen we nagaan wat dan wel de juiste EAN-code is. Contacteer ons gerust telefonisch via 016/67 60 60 zodat we je probleem kunnen oplossen. Houd in dit geval ook alvast je meterstanden bij de hand, we zullen deze nodig hebben.
Woon je bijvoorbeeld in een appartementsblok, maar weet je niet zeker welke meter van jou is? Dan kan je de elektriciteit of gas even uitschakelen zodat je kan nagaan of er bij je thuis echt geen energie is.
Wat is een EAN-code en waar kan ik die vinden?
Waar kan ik het meternummer vinden?
Wanneer worden mijn meterstanden opgevraagd?
Ik heb een probleem met mijn elektriciteits- of gasmeter. Wie moet ik contacteren?
De netbeheerder installeerde onlangs een digitale meter. Moet ik Mega hiervan op de hoogte brengen?
Hoe lees ik mijn meterstanden af?
Welke verschillende types meters bestaan er?
Welk type meter is het voordeligst: de enkelvoudige of tweevoudige teller?
Ik wil een ander type meter. Waar kan ik dit aanvragen?
Wat is het verschil tussen een digitale en een analoge meter?
Kan mijn meter worden afgesloten?