Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Neen, dat is niet nodig. Jouw netbeheerder stuurt ons automatisch alle nodige informatie, inclusief de meterstanden. Wij maken dan een factuur op voor jouw verbruik tot aan de installatie van de nieuwe meter om zo de oude meter af te sluiten. Je ontvangt deze factuur binnen de 8 weken nadat we de meterstanden hebben ontvangen van jouw netbeheerder.
Wat is een EAN-code en waar kan ik die vinden?
Waar kan ik het meternummer vinden?
Wanneer worden mijn meterstanden opgevraagd?
Ik heb een probleem met mijn elektriciteits- of gasmeter. Wie moet ik contacteren?
De netbeheerder installeerde onlangs een digitale meter. Moet ik Mega hiervan op de hoogte brengen?
Hoe lees ik mijn meterstanden af?
Welke verschillende types meters bestaan er?
Welk type meter is het voordeligst: de enkelvoudige of tweevoudige teller?
Ik wil een ander type meter. Waar kan ik dit aanvragen?
Wat is het verschil tussen een digitale en een analoge meter?
Kan mijn meter worden afgesloten?