Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Je moet je meterstanden alleen maar doorsturen wanneer je verhuist.
Bij een leverancierswissel zal je netbeheerder enkele dagen voordat je contract begint de meterstanden opvragen. De netbeheerder zal die standen dan doorsturen naar ons én naar je vorige leverancier. In dit geval is het dus niet nodig om je meterstanden naar Mega te sturen.
Als je de standen niet doorstuurt naar de netbeheerder, zal hij een schatting maken.
Hoe kan ik klant worden bij Mega? Welke gegevens heb ik nodig?
Ik heb mij net ingeschreven voor een gas- en/of elektriciteitscontract. Wat zijn de volgende stappen?
Moet ik mijn meterstanden aan Mega doorgeven tijdens mijn inschrijving?
Ik wil overstappen naar Mega. Moet ik mijn huidige leverancier op de hoogte brengen?
Betaal ik een verbrekingsvergoeding als ik overstap voor elektriciteit en/of gas?
Ik heb zonnepanelen. Wanneer kan ik best van energieleverancier veranderen?
Ik verander van energieleverancier en ik heb Mega gekozen. Hoe bereid ik mij voor op mijn inschrijving?