Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
1) Enkele minuten nadat je jouw inschrijving hebt vervolledigd, ontvang je een inschrijvingsbevestiging via e-mail (als je een e-mailadres hebt opgegeven). Opgelet: deze inschrijvingsbevestiging is geen contract. De contractbevestiging volgt later.
De inschrijvingsbevestiging bevat alle informatie die je hebt doorgegeven tijdens jouw inschrijving. Zo kun je nogmaals controleren of alles klopt.
2) Zodra je jouw inschrijving bevestigt, controleert ons computersysteem of er geen informatie ontbreekt of verkeerd is.
Hoe kan ik klant worden bij Mega? Welke gegevens heb ik nodig?
Ik heb mij net ingeschreven voor een gas- en/of elektriciteitscontract. Wat zijn de volgende stappen?
Moet ik mijn meterstanden aan Mega doorgeven tijdens mijn inschrijving?
Ik wil overstappen naar Mega. Moet ik mijn huidige leverancier op de hoogte brengen?
Betaal ik een verbrekingsvergoeding als ik overstap voor elektriciteit en/of gas?
Ik heb zonnepanelen. Wanneer kan ik best van energieleverancier veranderen?
Ik verander van energieleverancier en ik heb Mega gekozen. Hoe bereid ik mij voor op mijn inschrijving?