Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Wat wordt er bedoeld met MIG6? En wie is Atrias?
Hoe komt het dat ik langer moet wachten op mijn jaarlijkse afrekening?
Hoe komt het dat ik geen voorschotfacturen ontvang?
Mijn meterstanden worden niet doorgestuurd naar Mega. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik toch mijn verbruik raadplegen?
Ik heb zonnepannelen, maar mijn injectiegegevens komen niet aan bij Mega. Word ik alsnog vergoed voor mijn injectie?
Ik ga binnenkort verhuizen. Hoe kan ik dit nog in orde brengen indien mijn gegevens geblokkeerd zijn?
Ik heb een nieuwe meter laten plaatsen, maar Mega is hier nog niet van op de hoogte. Wat kan ik doen?
Heeft deze situatie invloed op de aanrekening van het capaciteitstarief?
Ik heb recht op het federaal basispakket 1 en/of 2. Word dit pakket nog uitbetaald door Mega?
Ik wens over te stappen naar Mega. Is dat mogelijk als mijn gegevens vast zitten?
Zijn er ernstige gevolgen voor mij als klant door deze situatie?
Hoe kan ik nakijken of mijn gegevens geblokkeerd zitten in de systemen?