Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Vanaf het moment dat de FOD Economie ons de lijst met de rechthebbenden van de verwarmingspremie had bezorgd, kon Mega deze toekennen aan alle huidige en voormalige klanten op die lijst vóór de deadline van 31 juli.
Ben je intussen geen klant meer van Mega, maar was je dat wel tot 31/03/2022?
Wat is de federale verwarmingspremie van 100 euro?
Wie had recht op deze verwarmingspremie?
Door wie wordt de premie toegekend?
Hoe werd de verwarmingspremie toegekend?
Mijn contract bij Mega werd stopgezet na 31/03/2022. Hoe werd de premie aan mij toegekend?
Ik ontving geen federale verwarmingspremie. Wat moet ik doen?