Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
De manier waarop je de premie voor november en december hebt ontvangen was afhankelijk van jouw persoonlijke situatie:
Wat is het federaal basispakket energie?
Wie heeft recht op dit basispakket?
Door wie wordt de premie toegekend?
Wat was de toekenningsprocedure van het basispakket voor november en december 2022?
Ik ontving geen basispakket energie voor november en december 2022. Wat kon ik hieraan doen?
Hoe kreeg ik het basispakket voor januari, februari en maart 2023?
Mijn energiecontract werd in januari of februari 2023 beëindigd. Hoe kreeg ik het basispakket voor januari, februari en maart 2023?
Ik ontving geen basispakket energie voor januari, februari en maart 2023. Wat moet ik doen?