Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
De toekenning van het basispakket energie gebeurt in principe automatisch. Had je recht op het basispakket energie en heb je het niet ontvangen in fase 1 (tussen de maand december 2022 en 18 januari 2023)? Dan kwamje in de tweede fase van de toekenning terecht. Indien jij je in deze situatie bevond, had je de tijd >vanaf 23 januari 2023 tot en met 30 april 2023 om een aanvraag in te dienen bij de FOD Economie.
Dat kan via het online formulier van de FOD Economie. Vul je jouw aanvraag liever op papier in? Stuur dit formulier dan volledig ingevuld terug:
Wat is het federaal basispakket energie?
Wie heeft recht op dit basispakket?
Door wie wordt de premie toegekend?
Wat was de toekenningsprocedure van het basispakket voor november en december 2022?
Ik ontving geen basispakket energie voor november en december 2022. Wat kon ik hieraan doen?
Hoe kreeg ik het basispakket voor januari, februari en maart 2023?
Mijn energiecontract werd in januari of februari 2023 beëindigd. Hoe kreeg ik het basispakket voor januari, februari en maart 2023?
Ik ontving geen basispakket energie voor januari, februari en maart 2023. Wat moet ik doen?