Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
In het onderdeel "Ambassadeurschap" in jouw myMega klantenzone vind je alle nodige informatie omtrent het ambassadeurschap van Mega. Je vindt er ook een overzicht van jouw aangebrachte klanten en de bijhorende korting op jouw afrekeningsfactuur.
Wat is het ambassadeurschap van Mega ?
Wat zijn de voorwaarden voor de ambassadeur ?
Hoe verrekent Mega de ambassadeurschapskorting?
Hoe kan ik Mega-ambassadeur worden en een korting krijgen?
Wat zijn de voorwaarden voor de aangebrachte klant?
Ik bracht als Ambassadeur nieuwe klanten aan. Waar kan ik mijn korting raadplegen?