Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Kan ik zonder elektriciteit of gas vallen tijdens de transitie?
Kan ik in deze periode nog steeds van leverancier veranderen?
Kan ik deelnemen aan een groepsaankoop voor energie?
Kan ik in deze periode verhuizen?
Kan ik nog steeds energiepremies aanvragen tijdens deze periode? (Vlaanderen, Wallonië)
Kan ik nog steeds mijn zonnepaneleninstallaties of thuisbatterij aanmelden? (Vlaanderen, Wallonië)
Kan ik tijdens de transitie nog steeds mijn meter vervangen door een bi-directionele A+/A- meter? (Brussel)
Kan ik mijn zonnepanelen deactiveren, verhuizen of wijzigen tijdens de transitie? (Vlaanderen, Wallonië)