Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
Er is een fout opgetreden.
We hebben jouw aanvraag goed ontvangen.
We proberen je binnen de 24 werkuren terug te bellen (weekend uitgezonderd).
09-09-2021 / Dieter
Ontvang elk jaar tot wel 3 maanden elektriciteit (1000 kWh) gratis dankzij onze combo deal!
Het bedrijf Mega werd opgericht in 2013. Er staan vandaag al meer dan 400 000 klanten op de teller… Zo’n groei vergt veel werk en een hoge behoefte aan arbeidskrachten. De Belgische leverancier is gevestigd in Luik en Leuven en steunde vanaf het begin de lokale economie. In dit eerste artikel vertellen we je meer over onze interne werking en klantenservice.
In slechts enkele jaren tijd is Mega uitgegroeid tot de 6de grootste leverancier van gas en elektriciteit van België. De groei is grotendeels te danken aan een combinatie van factoren: de kwaliteit van de klantenservice, voordelige energieprijzen en een lokale strategie.
Aan het begin van 2020 wilden we dit laatste wat meer uitleggen, bv. via 3 artikels in de nieuwsbrieven. Daarnaast willen we focussen op de lokale tewerkstelling en Belgische knowhow, twee aspecten die alomtegenwoordig zijn binnen Mega.
Vanaf het begin hebben we er een erezaak van gemaakt om de lokale economie te ondersteunen. Dit doen we bijvoorbeeld door het creëren van werkgelegenheid. We zijn dan ook van plan om dit te blijven doen. Mega werd opgericht door ondernemers die zich bekommeren om het milieu en een lokaal en goedkoper alternatief wilden bieden voor de multinationals van de energiesector. Het is een Belgisch bedrijf op mensenmaat met een sterke lokale verankering. Vandaag telt het bedrijf een zeventigtal medewerkers, die vooral afkomstig zijn uit de regio’s Leuven en Luik.
Een gemotiveerd en dynamisch team stelt elke dag alles in het werk om een kwaliteitsvolle dienstverlening te leveren. Onze medewerkers zijn eveneens Belgische gas- en elektriciteitsverbruikers. Ze zijn dus perfect op de hoogte van de behoeften van de klanten.
Wil je met ons praten? Bel ons gewoon! Onze medewerkers zijn altijd beschikbaar. Geen lange wachttijden! We bezorgen je direct een antwoord op al je vragen. Je kan ons bovendien ook contacteren via e-mail of onze Facebookpagina.
Door onze eenvoudige structuur worden medewerkers direct betrokken bij bedrijfsprojecten. Da’s de kracht van Mega! We zorgen er altijd voor dat de uitvoering van projecten overeenkomt met de waarden van het bedrijf.
Een groot deel van onze technologie is gericht op de lokale economie. Ons telefonie- en hostingsysteem zijn gevestigd in België, net als onze belangrijkste partner voor het drukken van facturen. We proberen dagelijks te werken met lokale partners, wat we ook nodig hebben.
Als energieleverancier moet je natuurlijk beschikken over heel wat knowhow. Bij Mega geven we veel autonomie aan al onze medewerkers. Vaardigheden intern ontwikkelen en behouden is één van onze belangrijkste waarden. We vinden dat als we zoveel mogelijk kennis in huis halen, we meer kunnen investeren om nóg beter te doen.
‘t Is het grootste departement van Mega met 25 Franstalige en bijna 20 Nederlandstalige medewerkers. Het feit dat de kwaliteitsvolle klantenservice nauw verbonden is met het product onderscheidt Mega van zijn concurrenten! In een callcenter zijn medewerkers soms bezig met verschillende projecten tegelijkertijd (bv. verzekeringen, telecom, energie). Dit kan al snel een nadeel blijken te zijn. Bij Mega geen outsourcing van de klantenservice! Onze medewerkers werken enkel voor Mega en zijn dus experts op het gebied van energie.
“Ik ben in januari 2018 begonnen bij Mega en één ding is zeker: elke dag is anders en inspirerend! We moeten inderdaad wel uiteenlopende taken uitvoeren. Ze zijn afhankelijk van de drukte in de verschillende departementen. Het is verrijkend om deel uit te maken van een lokaal bedrijf dat elke dag groeit en om mijn steentje bij te dragen aan deze ontwikkeling.” – Clélia
“In het departement Invoice & Collection kan ik mijn vaardigheden en kennis goed benutten. Daarnaast kan ik ook mijn steentje bijdragen aan de ontwikkeling van deze dienst. De uitdaging blijft om manieren te vinden om de workflow vlot te laten verlopen en duidelijk te communiceren met de klant. Mega heeft me geleerd hoe ik mijn zelfvertrouwen kan opkrikken. Ik wil ongetwijfeld in de toekomst nieuwe projecten en ideeën uitwerken.” – Elodie
We hopen dat je wat meer geleerd hebt over de interne werking van Mega.
We kijken ernaar uit om volgende maand meer te vertellen over Operations, IT, Finance en Marketing (zonder onze studenten te vergeten).
Glow 5GB
Spark 12GB
Flash 30GB
Star 90GB
of
016 67 60 60
016 79 57 02
open lundi 8h00
€4 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €3/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Glow gsm-abonnement met 5GB. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 7/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 800 kWh gratis elektriciteit!
€5 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van €7/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Spark abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 12/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
200 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 800 kWh gratis elektriciteit!
€8 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 9/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Flash abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 17/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
€16 /maand tijdens eerste 2 maanden
Een korting van € 6/maand gedurende de eerste 2 maanden van jouw Star abonnement. Na deze periode geldt de voordelige abonnementsprijs van € 22/maand. Voor deze specifieke, tijdelijke korting gelden de voorwaarden voor de combinatiekorting van Mega Telecom en Energie: zie voorwaarden. Deze korting is enkel cumuleerbaar met de hieronder vermelde korting met gratis kWh als klant van Mega Energie.
400 kWh /jaar zolang je ook klant blijft voor energie
Ontvang tot 1000 kWh gratis elektriciteit!
Ontvang deskundig advies, tips om dagelijks te besparen en exclusieve aanbiedingen, rechtstreeks in jouw inbox. Zet de stap naar een groenere toekomst en lagere energiefacturen!
Ontvang elk jaar tot wel 3 maanden elektriciteit (1000 kWh) gratis dankzij onze combo deal!
Bestel jouw simkaart en meld je aan bij je myMega klantenzone voor energie tijdens jouw inschrijving!
Om je contracten aan elkaar te koppelen, kun je ons ook contacteren via ons contactformulier.
Als energieklant bij Mega heb je recht op gratis kWh (hoeveelheid afhankelijk van het gekozen gsm-abonnement) door jouw contracten voor energie en mobiele telefonie aan elkaar te linken.
Hoe je dat doet, kies je zelf!